Mycket blogg, inget liv.

Är man sjuk så är man. Då får ni helt enkelt stå ut med att all min tid spenderas framför datorn.

Jag har ätit plättar till middag. Det var najs. Med jordgubbssylt. Jag vill helst ha hallonsylt, men det fick bli jordgubb. När vi ändå pratar om bär så kan jag säga att jag blev sjukt sugen på blåbär med vaniljglass. Det hade ju inte suttit fel.
Nu är jag på sida 142/584. Så det är lite kvar av boken om Våld och Främlingfientlighet. Andra världkriget är helknas. Usch..

Sitter (ligger) och lyssnar på Håkan Hellström. Tänk hur gammal kärlek kan väckas till liv igen. Eller han finns alltid längst in i hjärtat, men det är bara vissa stunder som jag lyssnar på honom. Men jag kan alla låtaaarna.
Favorit just nu:
http://open.spotify.com/track/73QQWJCojzdxunCtbXxZp0
Cover, I know. Men ack så bra!
http://open.spotify.com/track/6gsLS0Rszj20FCofxYipo0
Stört bra!

Jag ska börja använda min fina påse som det står Håkan Hellström på. Perfa till noter och annat fint.
Well, nog om Håkan.

Jag har hört att det är ungdomsgudstjänst i Lerums Mission Kyrka på onsdag klockan 19. Jag har även hört att det ska bli go lovsång. OCH massa kakor efteråt.
Ska se till att bli frisk. Så jobbigt, för jag fryser och svettas om vardannat, och ibland svartnar det för ögonen och allting snurrar . Hel skumt.

Har ni någonsin provat att se på en hel långfilm på youtube?
Gör inte det. Det är fett dålig kvalité. Fast det var värt det.
Jag vill cykla. Låååångt bort. Funderar på att börja cykla mot stenkullen och de hållet. Och så vid alla korsningar och svägningar så får man bara cykla åt ett håll. Typ hålla till vänster hela tiden, och se vart man hamnar.
Hamnar man vilse så ringer man Rasmus eftersom att han har lovat min mamma (inte Sofiemamma utan min riktiga biologiska(tror jag) mamma) att han ska se efter mig. Så, sagt och gjort, jag har en personlig chaufför. Tack för det!:D
Jag vill träna. <----- såg ni vad jag skrev, jag vill träna.
Jag har varit sjuk alldeles för länge. Dags att bli frisk. På riktigt!

Puss å kram
Jäklans vad långt det blev x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback