Lite mera i kalendern

Eftersom att jag inte har så mycket att göra på dagarna så har jag tryckt in lite mer. På måndagar!
Då ska jag nämligen in till stan, 17.15 och plugga med min vän Peter. Allt för att jag ska komma in på Hvitfeldtska Natur/musik! Behöver runt 300 poäng och nu ligger jag på 265. Så det är bara kämpa på. Och vad är då bättre än en vän som gick ut med 310 i 9:an. GRYMT!
Åh, jag kommer klara detta galant!
Tack Peter.


För er information så är jag på bättringsvägen och ska till skolan i morgon. Åh, är värsta taggad!
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: ellinor

SVAR: heeeeeeeeeeeeeej!

jag ska hämta ut mina tabletter imorgon, så äntligen! nu slipper jag ha smärta!



P.S, länka moi!

2009-10-13 @ 21:40:32
URL: http://ellinorlofgren.blogg.se/
Postat av: Supervalpen

Jag får passa mig så du inte slår mig ;)

Och det här är ett bra sätt för dig att komma ifrån unkiga Lerum och se stan också, samtidigt som du får ut något vettigt av det och DESSUTOM på köpet träffa mig, kan ju knappast bli bättre ? (A)

2009-10-13 @ 22:55:44
URL: http://www.supervalpen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback