Kärlek finns överallt


Jag var i skolan idag. Det var riktigt roligt faktiskt! Även om jag bara har varit bort i två dagar så känns det som en evighet och det var roligt att vara där igen!
Imorse var det inte mindre än 7 minusgrader ute, och gissa vem som skuttar upp ur sängen och är överlycklig som ett barn? JAG! Såklart, vintern är en favorit i alla lägen! Så bra!
Och så tittade jag ut genom fönstret och såg massa glittrande frost(tänk på hur poetiskt det låter) och jag fick för mig att jag skulle ut och fota. Så, sagt och gjort. På med mössan, jackan och gummistövlarna(?), fråga mig inte varför jag tog dom, det gjorde jag iaf, och knäppte ett par riktigt fina bilder.
Nu när jag kom hem så var det massa massa massa löv under kastanjeträdet så, fram med kameran igen och fota lite grand. Och nu har jag gjort varm choklad och ska snart sätta mig med So böckerna och läsa lite innan jag drar till saxofonen för att sedan dra vidare till UG. ÅH DETTA ÄR EN BRA ONSDAG!








 
Nu vill det inte funka mer, ska kolla om det går om jag gör ett till inlägg.
Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback