Julen!

Åh, vad jag läntar. Haha, jag har tom tjuvstartat lite. Typ kanel till allting, och lite julmusik. Har börjat spela lite grann på pianot oxå, men om någon frågar varför så säger jag för att det är till Diskantens Lucia tåg, fast det i själva verket är för att jag älskar att leta i "jullådan" efter alla jullåtsnoter, de är så himla många och man plockar alltid fram de i mitten av oktobver och tjuvstartar lite grann. Slår aldrig fel.
Hittade just Magnus Carlsson Julskiva. Hur bra är inte den liksom? As grym!
So böcker ligger brevid mig och väntar på att jag ska börja läsa. Jag måste också städa. Och börja packa.
MIN KLÄNNING HAR INTE KOMMIT! Det blir ju panik om den inte kommer imorgon. Jag hålller alla tummar och stortår!

Nej, nu hinner vi inte mer.
God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback