Höstmarknad

Adrian vägrade gå hem i går så när klockan närmade sig halv 3 så fick jag bokstavligt kasta ut honom eftersom att jag skulle upp klockan 9 på morgonen.
Så runt kvart i 3 somnade jag och gick upp i ottan, skuttade iväg till kyrkan där mina små barn sjöng otroligt vackert!
Nu skriver jag IUP - individuella utvecklings planen. In my ass. Visst det är jättebra att kommunicera med lärarna, men har vi tappat all kommunikation så att vi är tvugna att skriva på internet hur det går för oss i skolan. Ser inte lärarna det och har de inte tid att prata med eleverna? Eller?

Jajaja, det ska göras och jag gör det.
Ikväll kanske jag ska titta på blogawards, eller så ser jag på någon bra vampyr eller zombie film! Sånt gillar vi!

Hörs sen,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback