Helt död

Jag är verkligen helt död! Både i hjärnan och i kroppen. Det tar på en att repa så länge.
Efter repet åkte jag och Petrus in till stan och till Villekulla och fikade och jag gjorde klart hela mattekapitlet (duktiga mig). Träffade även Amanda och Lili. Det var verkligen as grymt att träffa dom igen! Fy vad najs! Hur som haver så ska jag göra lite hemma träning nu, på min fina boll.
Dusch efteråt och sen är jag redo för ytterligare en till repdag! Det blir najs!
Har inte orkat lägga in bilderna på datorn, så nej, ni får inga bilder från konserten igår.
Nu blir det workout och lite dusch. Jag ska bli svettig. NAJS!

Avslutar med denna ljuvliga bild på MVG utbildningen.

Godnatt fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback