Godmorgon huvudvärk

Egentligen har jag inte huvudvärk längre, men jag hade det hur mycket som helst innan jag somnade i går, så jag kunde inte somna!
Idag är jag egentligen frisk, eller tillräckligt frisk för att vara i skolan osv, men jag taggar på att bli frisk som en nötkärna, så jag har en hemmadag idag också.
Det kommer gå åt till att skriva i IUPn. Individuellautvecklingsplanen, in my ass. Det är inte till någon nytta, men det ska göras så då kan jag ju lika gärna göra det nu när jag inte har något att göra.
Jag ha övat massor gitarr också, kommer få sköna skills på det.

Imorgon är det ungdomsgudstjänst i LMK, komkomkomkomkom. Det kommer bli gött som tusan! Hejaheja!

Puss å kram
Ät en banan



JUSTE, jag älskar 365bloggen. Bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback