Fredag

Fredag = helg, jag gillar helg. Även fast jag har haft lov, så diggar jag helgen. Idag ska till stan och träffa storasyster, sen ska jag på Pers konsert. Eller ah, om Amanda blir ledig så ska vi gå tillsammans, för jag vågar inte gå själv. Haha!
Om jag inte ska gå på konserten så ska jag ha fredagsmys, Idol och Ben&Jerry. Mina två homies. Eller kanske fredax. Jaja, får se.
Melissa Horn. Konsert i Borås i början av December. Ja tack! Åh det hade ju verkligen varit stört roligt att gå på den!
Nu ska jag göra mig iordning så att jag ser mänsklig ut igen :)

Hoppas ni får en fin fredag så hörs vi senare!
Puss ♥

Fredagsmys

Kommentarer
Postat av: Carita

svar - å, tack så jättemycket! och hjälp vad jag älskar fredagsmys-reklamen, haha xD <3

2009-10-30 @ 16:03:10
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback