Diskanten

Ojojoj, jag kom ju på igår att Ulli inte är på Diskanten denna veckan. Alltså är jag själv, sen är det diskantenlov i två veckor. Ska bli rätt skönt, även om jag älskar godingarna så är de rätt så krävande.
Idag hade jag iaf tänkt att vi mest skulle öva stämmor och sånt, lite dirigentövningar också kanske. Får sjunga ackapella eftersom att jag inte alls har förbrett något pianospel. Wellwell, funderar om jag ska muta dom med glass.
Det är ju ändå "lov" i två veckor sen, och efter det är det bara julövningarna kvar. Helt galet vad fort det går!

Just nu lär jag mig lite engelska, jag ska äntligen få göra provet i morgon! Så är det överstökat sen!

Vi hörs kanske lite senare ikväll!
Kram!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback