Det finns så mycket mer..

 Nu har jag insett att livet inte bara handlar om kläder, smink och pengar. Visst man har kunnat säga det. Det finns så mycket annat som spelar roll. Men det är förns nu jag verkligen tycker det. Det är förns nu jag har lärt mig att uppskatta allt som gör mig lycklig. Och ta vara på de lyckliga stunderna. Jag är insett värdet av vänner och bekanta.

Jag tror på att man blir lyckligare av att göra andra människor tjänster och jag tror att man blir lycklig om någon annan är lycklig.
  Jag har inte mått så bra som jag gjorde idag på länge. När jag fick känna att jag gjorde något bra. Jag samlade in pengar till Världens Barn. Visst det kanske låter lite lamt och lite töntigt. Men jag gjorde en god gärning. Och det tog inte mer än 2 timmar för mig plus lite övning och så kan flera barn få ett bättre liv. Vad fick jag offra? Lite sovmorgon. Det är värt det!
  Jag skulle inte för allt i världen offra mina vänner. Och jag är glad och tacksam över att jag har hittat lite tillbaka till de gamla tjejerna. Det är inte som det var förut, men ändå. Det är på god väg.
Jag är oändligt tacksam till alla mina nyfunna vänner som betyder otroligt mycket för mig. Orkar inte ens räkna upp dem här. Så många är dom, och alla har fått mig att må bra, bättre, bäst. Fått mig att känna mig älskad och omtyckt.

Jag är egentligen inte alls bra på att skriva sånna här seriösa och "tilltalande" texter. Men jag tror att ni fattade grejen.
Jag är tacksam för alla människor runt omkring, jag är lycklig och jag har kommit fram till att kläder, smink och pengar inte gör en mer lycklig. Det är bara material. Och i slutendan så kommer inte material spela någon roll överhuvudtaget. Man får inga ärliga svar, inga ärliga samtal eller en ärlig kram.


Äsch, jag suger. Men PUSS
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback