Behöver ha inget å göra

Jag har alldeles för lite tid som man inte har något att göra. Veckan är fullproppad med grejer, är det inte det ena så är det det andra. And i Love it! Men ibland, så är det ganska gött att kunna ligga kvar i sängen och inte ha något att göra. Idag skulle jag egentligen spelat saxofon hela dagen i kyrkan, men jag struntade i det just för att jag inte vill ha något att göra. Bara ta det lungt och ha det bra typ.
Det är härligt!
Ikväll ska jag på bio, jag vet inte vad, när, var eller hur. Men allting brukar lösa sig, så jag tror att det gör det idag med. Funderar på att gå upp ur sängen och trycka i mig lite frukost och annat gött.

Angående mina blåsor så är det mycket bättre idag. För er som ville veta xD
Nänu, upp, marschpannkaka!

Love:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback