Bankett

Vuxenpoängen är på topp. Åker på lördag iväg med massa MUF:are på utbildning i vänersborg. På kvällen är det fina kläder och middag. Bara det faktum att jag ska åka på utbildning i politik en helg är fett mycket poäng. Sen ska jag ha finkläder på mig. Ojojojoj. Jag äger inga fina kläder.
Funderar på att införskaffa mig en ny klänning. Inte så att den ska vara jättedyr, men det är lite roligt att handla och nu ska behöver jag ju faktiskt handla också.
Eftersom att bacillerna har hoppat in i min kropp och bara blir värre och värre så funderar jag på att klicka hem något. Det är lite jobbigt med storlekar och sånt bara. Men jajajajajaja....

Har kollat på denna:

Och denna:

Och denna:


Rosa och volanger är ganska fint tycker jag. haha! Ingen kostar mer än 400 och jag har 20% rabatt. Värt?
Jaaa!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback