Åter till gymnasiet

Jag har nog nästan helt och hållet bestämt mig.
Hvitfeldska - Natur/Musik.
Det lär bli fett när den dagen kommer. Ohja!


Vad ska jag göra ikväll då? Det var inte idag så konserten var utan i morgon. Jag känner faktiskt för att sitta hemma äta ben&jerrys och se på körslaget. Plugga lite engelska i pauserna och ha det bara allmänt gött i pyjamasbyxor.
Vad ska ni hitta på?

Igår cyklade jag till musikteorin, det ska jag börja göra varje gång (det inte regnar). Det är faktiskt bara 5 km dit och 5 km hem. Eller kanske 4. Jaja, inte långt iaf och det tar max 20 minuter. Gött är det. Och jag har en blå cykel. Ska lämna in den på service hade jag tänkt. Bara kolla så att allt fungerar.
Det jag egentligen skulle säga var att jag ska cykla till servett och köpa B&J. 49.90. Men det är det värt. För det är GOTT! Gott som tusan!

Jag har hittat en fin låt också, dela med mig gör jag;
http://open.spotify.com/track/2emyL1WEdVbjfB2PQ1vxZR
The Priest - Millow
Så fruktansvärt bra!
Imorgon är det Gudstjänst med Diskanten, scout och nying invigning.
Körövning efteråt, och jag längtar. Emma älskar söndagar!
Vi hörs när vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback