Ändrade planer

Först missade både jag och Lovisa första tåget. Sen missade Lovisa andra tåget. Så det slutade med att vi satte oss på ahlséns och fikade och prata om allt mellan himmel och jord. Åh vad jag har saknat dig hjärtat <3. Viktor och Viktor kom förbi, och jag följde med dem till Floda och åt pizza. Åkte hem sen och ligger helt död i sängen. Tror det är sprutan. FY!

Ligger och lyssnar på Melissa Horn. Hon är så fruktansvärt bra, och jag deppar. Det är en deppfredag och jag skriver bokrecension.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Supervalpen

Ja, låter troligt med sprutan, du har ju faktiskt i princip sprutat i dig svininfluensan ^o)

Du har iallafall inte dött av den som två andra :D

2009-10-24 @ 13:06:53
URL: http://www.supervalpen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback