Why do I want now that I can't have you

Åh HEJHOPP!
Idag är det torsdag, vilket innebär att det är fredag i morgon. Och vi vet alla vad som händer på fredagar..? Nämligen fredagsmys ofc. Mitt fredagsmys blir konsert i Partille Kultur rum med Symfoniorkestern klockan 7, fritt inträde och kick ass musik!
Sen ska jag hem och bara mysa! På lördag ska jag på hjärt - och lungräddnings utbildning och jag har lovat att jag ska baka kakor, så det ska jag också göra. Någon gång när jag har tid. Vilket är typ.. aldrig. Men det löser sig. I värsta fall får jag köpa med mig ett packe bullar. Inte svårare än så !

Ska snart skutta iväg till Samban och trumma lite, sen är det cabaréövning med da klass. Det lär nog bli najs!
Ikväll hade jag planerat att prata på skype med min stockholm favorit, för det har jag inte gjort på ett tag.
Sen måste jag äta mat också, och det är as jobbigt, för det tar tid och jag har ingen tid. No läxa har jag också.
Och jag ska antagligen spela saxomophooneee på lucia. Det ville musikläraren iaf. Sen får vi väl se om jag tycker att det är roligt. Men det gör jag! Antagligen, om jag inte får en tråkig stämma. Wellwell

Här kommer en inte så fin bild på mig, men jag har min bäbis brevid så den blir fin:

Titta vad fin saxofonen är!

Nu måste jag slänga i mig en macka och sen ska jag cykla racerfort till samban.
PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback