walkin' in a winter wonderland

Ny vecka, nya tag och nya dagar! Jag har huvudvärk. Veckan kunde inte börjat bättre så att säga.
Igår såg vi på film, Saras underbara idé och så var hon inte ens där. Dålig stil. Jaja, jag åt pizza, nickade jorden och fick tennisbollar kastade på mig. Fyra blåmärken på benen. Najs.
Nu ligger jag i sängen och dör på att mitt huvud dör. Kan för tusan inte röra mig. Detta resulterade i att jag inte kan träna eller plugga med Peter. Det är kasst.
Jag har musikhistorieprov på torsdag, So prov på fredag och Svenskaprov på måndag.
JAG ÄLSKAR SKOLAN!

Jag längtar tills vintern. Massa snööööö. Fast det kommer aldrig ske i denna delen av Sverige. Men det skulle vara najs om det gjorde det.
Nu ska jag lyssna lite mer barocken, wienklassicismen och romantiken. Vad sägs som lite Mozart, Beethoven eller varför inte Händel. Eine Kliene Nachtmusik - Mozart är min favorit.


Alla älskar Helsjön

Jag hade tänkt att lägga upp as många bilder men det krånglishi så vi skiter i det.

Det var allt.
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback