Vi ska vara dom vi vill vara, hellre nu än efteråt

I morgon är det fredag! Vem gillar fredag? Jag gör! Fy vad najs! Ska strax sätta mig med läxböckerna. Har spelat sax fram tills nu. Två takter har jag övat, om och om och om igen. 8-delstriolerna. Men nu jäklar! Nu sitter dom! As gött!
Idag ska jag läsa i No böckerna om ljuset och så ska jag läsa min engelskabok. Eclipse. Hur bra som helst. Jag ska även städa mitt rum, och spela samba. Detta kommer gå finemang! Tror jag ska börja städa, för det är mysigare och plugga när det är städat. Kanske tillochmed ska vara såpass ambitiös att jag tar fram damsugaren. isåfall är det vågen som gäller!

Jag har en rosett i håret idag, för dom som ville veta det. Wellwell

Hörs sen,
Puss på nosen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback