Something lovely

Konserten igår var AWESOME! Hur bra som helst! Om jag hittar mobilsladden så har jag filmat och då kanske det tom kommer upp en film, bilder kommer också senare kanske. Om jag orkar!
Jag, Jackie, Emanuel och Calle drog hem till Calle och såg på full frys hela natten, fett najs.
Gudstjänst i morse, min lillasyster sjöng fint. Kyrkfika efteråt, och i eftermiddag blir det luciaövning, och sen filmkväll troligen. Bakabaka kaka och glo på film.
Men först ska jag lära mig musikhistoria, lite förstavärldskriget och arbetarförfattarna.
Ha en härlig söndag


Igår hade jag bannemig lite lockar i håret. Härligt.

Puss på er!
<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Alla tycker ju olika! :)

2009-11-15 @ 13:04:49
URL: http://jibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback