Som ett glädjerop

Första glöggen och pepparkakor. Fy vad gött! Jag fullkomligt älskar julen! EMDs nya julskiva är riktigt bra. Fast Peter Jöbacks förra året var bättre. Min mamma köper en ny varje år och i år blev det Eriks, Mattias och Dannys skiva. Myspys.
Igår på diskanten sjöng vi massa lucialåtar. De är hur duktiga som helst, och det kommer bli ett så sött lucia tåg!
Jag hoppade in som "scoutledare" också. Sara behövde hjälp och godhjärtad som jag är så hjälpte jag till. Härligt!
Snart ska jag repa och sen är det tonår! Imorgon musikprov. Det känns helt okej. Blir antagligen plugg ikväll. Massor. Men det får bli efter tonår, för jag ska dit först.

Nu ska jag fortsätta ta det lungt, dricka glögg och äta pepparkakor.
Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: sara

Tack för hjälpen fina du!! hade inte klarat det utan dig!

2009-11-19 @ 20:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback