Once more, with feeling

Fick lite ångest över att jag inte hade pluggat något idag, så jag skrev klart SO grejen. Pjuh, ytterligare en sak att stryka från listan. Nu är det bara HK, So muntlig, Franska muntlig + ev. skriftlig och engelska och juste, no prov om en vecka. SEN ÄR DET LOV!
Fy vad najs! Jag behöver verkligen det. Och på lovet ska jag åka skidor! Kommer bli så fruktansvärt gött.
Tänk känslan av att kasta sig ut i backen och bara swisha ner, det kommer bli så härligt! Sen att jag åker med världens bästa gäng, gör ju inte saken sämre! Åh vi kommer ha så roligt. Och sen som ett plus i kanten är det jul mitt i alltihopa. Och jag ska få träffa papsen snart. Saknar honom. Massor. Kollade på gamla bilder idag, och det gör ont. Fruktansvärt ont. Men jag kämpar. Det har gått galant i 5 år så det borde funka fortfarande. Men jag behöver honom. Faktiskt.
Älskar dig pappi <3

Tog julkort idag







Blev faktiskt riktigt nöjd, speciellt med den sista.
Fina systrar jag har <3







Kommentarer
Postat av: jackiebackiebus

åh, emmsan, fina bilder & fin blogg du har :)

och vet du vad? Det är MINDRE än 5 veckor kvar nu, mihihi <3 sedan switchar vi omkring i trysil! :)

2009-11-25 @ 09:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback