och människor far hit och dit

Jag har tänkt på en sak. Julen är ju snart här, vilket innebär att alla stressar upp sig som attan. Verkligen superstressade bara för att hinna med allting till den mysiga julen som snart ska komma. Men hur många stannar egentligen upp och njuter? Jag tror faktiskt att de flesta ser julen som en börda. Det är synd, för det är en riktigt mysig högtid enligt mig.
Så - iår ska jag inte lägga ner jättemycket tid och kraft på att stressa runt och pynta, köpa julklappar osv. Om jag inte känner för det. Men jag ska inte göra det för att jag måste. Jag ska njuta av julen och stämningen. Det är ju trots allt bara en gång om året.
Nog babblat. Vad har jag gjort idag?
Jo, jag har varit i GP huset. Vi var på en slags föreläsning om tidningar. Hur de gör, vad de tänker på när de skriver, etik och moral, lagar osv. rätt intressant faktiskt.
Sen hade jag en lång musiklektion, och det älskar vi. Så dagen har varit najs.
Ska strax sätta mig och skriva på SO arbetet. Hade tänkt att börja gå igenom HK också.
PÅ LÖRDAG SKA JAG PÅ NEW MOON! Wiho!


Emma idag
Jag är stört sugen på chips. Wellwell, vi hörs sen
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback