och hela livet ryms i just denna stund

Jag förstår inte hur veckorna bara kan swisha förbi! Det går så fort så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det var ju måndag alldeles nyss och imorgon är det fredag. Så najs! Massor att göra och ingen tid.
Eller har jag så mycket och göra egentligen? Jag tror att jag stressar upp mig själv faktiskt. Jag ska börja ta det lugnare, och så ska jag ta det riktigt lungt i jul. Eller ah, så lungt som det går.

I morgon är det musikteori, för första gången på en månad. Är inte jättetaggad, men det blir nog prima! 
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, rummet är städat, läxorna gjorda och klockan är halv nio. Ska kanske slå ihjäl lite tid genom att glo på TV. Jao, så får det bli.


Lite grabbar att dreggla över en torsdagskväll.

Deras julskiva går 24/7 här hemma, rätt najs!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback