Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg

Ojojoj! Onsdagar är så härliga, inte en ledig stund någon gång. Hur gött som helst!
Först är det skola, skola, lite mer skola och sen skola igen. Efter denna händelserika skoldagen så är det rep hur länge som helst, as gött. Och sen är det tonår!
Idag var det spökvandring och alla som har sett på skräckfilm med mig vet hur jag är. Jag är rädd. Rätt mycket. Helt otroligt faktiskt. Det var en som skrämde med en motorsåg, alltså hoppa fram och drog igång den och jag blir så rädd så att jag slänger ner på marken, lägger mig i fosterställning och skriker till halsen dör. Under denna långa tid som jag ligger där så känns det som om jag räknar sekunderna innan jag dör och jag tom såg ljuset (vilket jag först trodde var en motorcykel som skulle köra över mig). Fy! Pulsen gick 350 och jag skakade när jag kom in, haha. Vi fick korv och bröd sen. Mumma!
Pluggat franska under alla raster och pauser som jag haft också, muntlig redovisning i morgon. Det känns tom som om det ska gå bra! Härligt!

Nu ska jag försöka nana lite grann. Ska bara gå igenom franskan först typ två gånger till och tvätta bort sminket och annat nödvändigt. Sen ska jag sova. Åh, jag längtar!
Godnatt med er och tack för kommentarerna!


Och detta mina vänner, det här är Viktor a.k.a Fluff/krull.
Jag ville bara tala om för alla att han är bra, bättre och bäst. Han vet vem jag är, rätt igenom och han är g-r-y-m!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback