Light a candle for me

Åh, jag har så mycket att se fram emot. Och allting händer inom loppet av 2½ månad. Först, jul. Sen trysil, och sen fyller jag år. Och mitt i detta så kommer man börja julpynta, skolan tar semester och man kan andas ut. Det är lucia också. 3 Luciatåg ska jag hålla reda på. Skolan, ungdomskören och min lilla barnkör. Åh vad mysigt!
Det är alltså typ en månad till lucia. Och då har det redan varit både första och andra advent. Och man har redan börjat julpynta, så himla mysigt!
I år är det inte jättemycket som står på önskelistan.
En fisketröja a.k.a pippitröja
Presentkort
Pengar


That's all. Jag vill innerst inne bara ha massa mys och härlig stämning, mat och glögg. Peppisar och juleskum. Och julmust! Sen vill ja ha snö. Massor av snö som ligger länge. Så man kan åka pulka, snowracer, göra snöänglar, snölyktor och gubbar. Bara pepparkakor och lussebullar.
GAAH DET ÄR FÖR LÅNGT KVAR! Jag vill ha jul. NU!

Världens sötaste låt  Såhär vill jag ha.


Efter julen drar jag till Trysil och åker skidor över nyår tillsammans med massa goa människor. Sen kommer jag hem, åker till Stockholm, firar jul hos pappa. Kommer hem det går 3 veckor och sen fyller jag år! Sen är det snart sommarlov igen!

Tomten jag vill ha en riktig jul,
en sån som man har när man är liten
Tomten jag vill ha en riktig jul
man väntar med hopp och vad man är nyfiken


No more lifes torn apart
The wars would never start
And time would heal all hearts
And everyone would have a friens
And right would always win
And love would never end
This is my grownup christmaslist

Antagligen är ni inte ens intresserade, men va tusan! Jag vill ha jul och julkalender!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback