Längtan till dig

Med kärlek och värme

Skolan dödar mig. Jo,  ni vet. Men det är helt otroligt faktiskt!
Idag ska jag dock inte plugga hade jag tänkt. Eller okej, jag gör det nu, men om cirkus en timme så ska jag cykla på min fina blåa cykel till stenkullen och lära mig teoretisk musik, sen är det körövning och efter det mini uppsjungning med Diskanten. Det var någon föreläsning om blabla rädda barnen 200 år blabla något sånt.
Hur som haver så tror jag att de kommer vara lika duktiga som de brukar!
Jag ska strax äta glass, för min lillasyster har fyllt år och hon har tre tjejer hemma idag för att de ska äta glass. Härligt säger jag!

Halsduk - Indiska
Kofta - Gina
Hår - behöver klippas


Puss å kram ät en banan ( eller en kaka för att det är godare )


Kommentarer
Postat av: Hanna Persson

Hej Emma! Hoppas allt är fint med dig, längtar du till julen? Blir det trysil i år? Ta hand om dig tjejen, och vill du skicka ett mejl svarar jag alltid på [email protected]. har lite facebook problem för tillfället! Kram

2009-11-21 @ 09:34:08
URL: http://thaihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback