Höra höstens mörka vatten brusa utanför

Nu har jag repat för fulla mugger. Är inne i en period då jag inte tycker det är jätteroligt, vet inte riktigt vad det beror på. Eller det är mest lilla orkestern som jag är med i och stöttar upp eller vad man ska säga. Kvartetten är skitrolig och lektionen idag var najs!
På fredag är det konsert, i morgon blir till till att öva 8-delstrioler. Måste sätta dem, lär ju inte gå bra annars.
Nu är jag jättetrött, men måste göra lite franska till sen ska jag sova och försöka att inte försova mig i morgon som jag råkade göra idag, men jag kom inte försent iaf. Och jag hann äta frukost. Det är starkt jobbat!
Så, tack för de fina kommentarerna jag har fått idag, blev värsta chockad när jag hade fått typ fem stycken. Värsta b-bloggare är jag. Men vatusan, jag orkar inte bry mig.
På lördag ska jag ha family guy maraton med mig själv eller någon som vill ha det med mig.

Nu är det natten,
nattnatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback