Hola, je m'appelle Emma and i'm happy

De där språken tar lite halvt död på mig. Eller hela skolan gör det för tillfället. Idag hade vi matteprov och idrott, sen LEDIGA resten av dagen. Emma älskar halvdagar!
Matteprovet gick superduper bra, är hur nöjd som helst. Haha! Lovar det kommer komma tillbaka och så är det as kasst, men men ,jag tyckte det gick bra iaf!
I kväll är det körövning med lilla diskanten och lite saxspelande. Pluggar franska nu. Vi ska typ hitta på en berättelse och sen säga den inför hela klassen. Utan papper. OMG.
Men det går nog bra, jag har lärt mig halva nu, så halva kvar.
Jag har hört att det är farligt att duscha för mycket, så jag ska slänga mig i badet nu. För det är jag värd. (L'óreal reklamen "because you're worth it". Jag har mina stunder).
Har inte badat på hur länge som helst. Jag tror tom att jag ska göra ansiktsmask och andra mirakelgrejer! Haha, kommer stiga upp ur badet som en ny människa. Najsbajs.
Imorgon är det spökvandrig på tonår, och Marcus kommer och hälsar på. Roligt roligt roligt!

Nu - BAAD!

Hörs sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback