För det mörker som jag bär på

..tycks inte förstå att nu är det jul igen.

Första advent - Kan inte fatta det! FÖRSTA ADVENT, det är banne mig jul nu. Det går inte ihop i min hjärna, jag har längtat svinmycket, och nu är det jul. Igen.
 
Källa

Jag hade ingen ork att fota själv, så tog en bild från google.


Igår hade jag mycket trevligt, var hemma runt ett och somnade som en stekt ko. Har jobbat och spelat idag. Lite klirr i kassan, det gillar vi!
Jag ska äta thaimat till middag, det gillar vi ännu mer, för jag har inte ätit mat sen i fredagskväll. Så maaaaaaaaaaaaaat!

Finaste adventslåten  eller är det ens en adventslåten. Jo lite, den är iaf hur fin som helst. Blir nästan lite ledsen. Eh?
Jag är trött. Som attan. Ska sova tidigt idag, jao.

Ha det så fint så hörs vi i morgon eller senare ikväll maybe.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback