Det bor en clown i mina skratt

Matte är roligt. Ibland. Inte nu. Verkligen inte nu. Jag tycker absolut inte om matte för tillfället. Fy tusan. Men oftast så brukar det vara rätt roligt.
Pluggar inför provet imorgon som vi hejar på ska gå bra.
Runt halvåtta tiden så drar jag och tränar med Hannapanna. Bli sådär gosigt svettig. Grrr, det gillar vi!
Imorgon slutar jag 12.15 vilket är helt okej! Franskaplugg sen, Diskanten och sedan konsert. Om man ens får kalla det konsert. Nej, förlåt nu var jag elak. Det är miniorkestern som spelar och vi ska stötta upp. Härliga bananer!
Onsdag sen, och då är det inte långt kvar till helgen. Haha! Gött att jag längtar till helgen när det är måndag. Jajaja, nu ska jag forsätta med begränsningsareor, pythagoras sats och annat mumsigt.
WE (L) MATEMATIK!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Supervalpen

vi längtar till torsdag, Emma.. Torsdag ;)

2009-11-10 @ 10:16:29
URL: http://www.supervalpen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback