alla gånger jag fått höra vad jag inte får förstöra

Nu har jag tränat! Igen! Åh, detta kan bli bra!
Ska strax hoppa in i duschen, sen ska jag läsa lite i Historieboken och något annat spännande. Kanske dricka te? Jaaaa!
Är sjukt sugen på att flytta till stockholm, saknar hemma otrooligt mycket! Men det får bli någongång i framtiden!
Navid Modiri är sjukt bra. Bara så att alla vet.

Jag ska till kyrkan lite grann i morgon, och på onsdag är det massa saxspelande. Måste till läkaren också och kolla vad det är för fel på mina läppar. De är för torra för att vara sant, och ingenting fungerar, jag har tom haft indominsalva. De vill inte bli som vanligt.

Wellwell, nu ska jag duscha. Har ni föresten hört att aik tog SMguld? ;D





Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Supervalpen

Dö -.-'

2009-11-02 @ 22:47:48
URL: http://www.supervalpen.tk
Postat av: Supervalpen

Men jag älskar dig ändå ^^,

2009-11-02 @ 22:48:19
URL: http://www.supervalpen.tk
Postat av: JOCKE

Chacha, jockeboi här !

2009-11-03 @ 18:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback