what life would be like

smeknamn: Emmsan, Emmpan, Ems, Emmisen, Emmis. fast för det mesta bara : Emma
bor: I ett gult stort hus
jobbar: på faceshop parfymeri
färg: Svart
plats: kyrkan
drog: helst inte
film: Ser inte jättemycket på film. Men action, zombie, vampyr (och inte twilight, utan riktiga vampyrer) och annat blodigt
djur: Katt, eller minihund som luktar gott
affär: Monki just nu
serie: ANNA ANKAS JUL FTW
cafe: Villavillekulla
skor: Massor
drömma: lite allt möjligt
åt senast: choklad
drack senast: vatten
köpte senast: Julklapp till mig själv
kysste senast: HAHA
läste senast: Cosmo
klagade senast: på maten
tvångstankar: sånt skiter vi i
vågar inte riktigt: prata i telefon
färgat håret: kommer inte ihåg min vanliga hårfärg
varit kär: Ja, vill bli
tidsfördriv: Bloggar
vill inte vara utan: Snö, vänner
lyssnar på: Saxofon just för tillfället. En tysk saxofonist
tänker på: om jag kanske ska ta mitt förnuft till fånga å sova lite
gråter över: Massa skit
längtar efter: TRYSIL
önskar mig: Fred på jorden och att Barack Obama inte hade förstört spelet Neger å President.
En mysig och God Jul till alla.


Lite onödig fakta (:
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback