The second sunday of advent

Idag var jag inne i stan med familjen, vi gick runt och tittade på NKs julskyltning (som jag förövrigt inte var särskilt imponerad av, brukar vara finare), vi gick även in i själva NK, och där inne, där går det omkring mammor runt 40 års åldern i långa pälskappor med sina barn. Barnen är kanske 3-4 år gamla, de har chinos, stickade fin tröjor och snedbena. Ja - killarna också. VAD ÄR DETTA? Barnen är ju försköven inte barn. Mammorna rycker och drar i barnen och mutar dom med dyra leksaker. Och jag menar verkligen dyra leksaker. En bil 450:-. Eller varför inte en barbie 700:-. Det är HELT sjukt. Det var inga BR leksaker här inte. Jag blev ju förfan mörkrädd.

Jaja, jag är rätt trött på å åka tåg. Känner för att sova. Så godnatt.


Kommentarer
Postat av: Supervalpen

Är inte det vardagen på NK ?.. Vad jag minns har det alltid varit så, och där har vi bara bevisat att du inte är en äkta 08a hur mycket du än försöker ;)

Du är en BR-Göteborgare precis som alla vi andra ^^,

2009-12-07 @ 07:40:01
URL: http://www.supervalpen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback