stämsång och fackeltåg som lyser upp mörkret

Livet är bra härligt ibland alltså!
För det första: Så har jag nu bestämt mig för vad jag ska välja för gymnasium
För det andra: Det är 22 dagar till julafton och 26 dagar kvar till Trysil
För det tredje: Vi har bara ett prov kvar på hela terminen
För det fjärde: Så har jag antagligen höjt mig i franska
För det femte: Så ska jag strax spela saxofon!

Oj vad jag mår bra!
Mitt rum ser ut som hej kom ochhjälp mig, man vet inte om man ska skratta eller gråta, för det är ärligt kläder precis ÖVERALLT! Man kan inte komma in i rummet utan att hoppa över allting och landa i sängen. Min mamma skrattade igår. Det är nog första gången jag sett henne skratta åt att det ser ut som en bomb har slagit ner i  mitt rum. Men det lönar sig att riva ut allting i garderoben. Man hittar massor av trevliga saker som man inte hade en aning om att man hade. Tex en hundralapp. Eller en halsduk. Hittade även två stycken ljussommanharnärmangårluciatåg, vilket var gött för då behövde jag inte köpa det! Så, i helgen ska jag till stockholm, när jag kommer hem ska jag sy och fixa mitt lucianattlinne, det är lite för kort så jag ska göra en Denise och sy till en liten bit. Det blir nog as bra! Eh? YES!
Hur som haver så är det VINTER UTE IDAG! 5 minus hela dagen och frost över allt! Gött är det!

Nej, nu orkar ni nog inte läsa mer, så jag ska ta och sluta skriva, men ni får ha det super så hörs vi lite senare antagligen!
Puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken tur att du har så mycket att göra att du inte hinner ha kompisar hemma just nu.....För de hade fått hoppa högt för att komma in i dit rum...

2009-12-02 @ 17:13:50
URL: http://emmmast.blogg.se/
Postat av: sandra o

haha "göra en Denise" haha, de är bra emma :D

2009-12-02 @ 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback