Spelning spelning spelning

Om cirkus en timme ska jag spela. I någon kyrka någonstans, kvartett och lite annat myspys. Adventskonsert tror jag det är. Jag har inte riktigt koll på vad vi ska spela, men det löser sig antagligen !
Nu kom det två söta damer å sålde kakor till mig, tack sa jag och stoppa en kaka i munnen. Hoppas mamma blir glad.
Ingen tonår för mig ikväll. Spelning spelning.
Eh, ja, vad mer vill ni veta..?
Vi pyntade vårt klassrum idag. Det är alltid mycket mysigare att plugga när det är julpynt överallt.
Imorgon är det luciatåg. Klockan 19 tror jag närmare bestämt. 20:- vuxen, 10:- barn torpskolans aula.

Nu ska jag göra mig redo för att spela lite fint för tanter å gubbar. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback