som om du redan gett dig av

Till en ängel
Jag fick låna en ängel
Kom änglar
Inga änglar gråter

Änglar vakar över mig
och jag är aldrig ensam
jag behöver inte vara rädd
de beskyddar mig varenda dag

Jag är helt såld på änglar. Det började i tisdags när vi pratade om ängeln i bibeln. Sen dess har jag älskat änglar. Och idag fick jag ett paket av mamma. Eller okej, av tomten. Det var en ängel som var i en snöflinga och som hänger på ett fint snöre. Okej det var svinsvårt att förklara. Men den hänger iaf i mitt fönster. Och jag tycker att den symboliserar något fint. Något som vakar över mig. Kanske min alldeles egna ängel. Den glittrar också.
Kanske tillochmed kan ta en bild på den någon gång. Bara för att visa.

Nu ska jag kanske sova lite. Eller så är jag vaken bara för att det är lov. Mohahaha!
Godnatt iaf!

Kommentarer
Postat av: Annicka

Jag tycker att det är så härligt när man får den där känslan, när man känner att det bara blir bra. Ängel är inköp för ett bra tag sedan och när jag såg dem insåg jag att jag ville ge dem till mina barn som en gåva, att någon alltid vakar över er.

2009-12-21 @ 08:29:21
URL: http://emmmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback