Skulle du råna en bank för oss två?

Jag gillar tisdagar! Det är en kort dag i skolan, ReKo, kör och idag även vikarie för scouterna. De tjejerna är verkligen as grymma!
Hade hoppats på att få träffa Saris idag, men det fick jag icke, för hon jobbade. Tråkigttråkigt. Men imorgon är det Trysilmöte, det blir najs antagligen!
Längtar dit!


Njut av nuet det går inte i repris.

Jag har nu gjort en hemtenta, och ska strax krypa mellan täckena. Har ni någonsin provat att sova med två täcken? Ett under och ett över. Det är så fruktansvärt gött. För det blir som en sovsäck fast MYCKET bättre, för sovsäng är as jobbigt. Lalla

På fredag drar jag till estockholmo, gött som körv!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback