Secondhand när det är som bäst

Har gjort massa fina saker idag. Var i skolan som vanligt. Nu tycker jag att skolan är mysig. Det är julpynt i vartenda klassrum, ingen stress och alla bara gottar sig hela tiden. Mums.
Efter skolan cyklade jag till Röda Korstets 2nd handbutik. Brukar titta in där i bland, man vet ju aldrig vad de kan ha fått in. Idag hade jag turen med mig kan man säga. Hittade en svart kavaj, en stor stickad tröja och ett halsband (som jag visserligen ska göra om lite), allting kostade 50 kronor. INGENTING. Kavajen 15, tröjan 15 och halsbandet 20. Så mysigt, det var verkligen fynd. Himla roligt!
ReKo, julavslutning. Nu är det inte långt kvar till Trysil. Åh, ska bli så fruktansvärt kul! På fredag är det jullov! Och oj vad jag ska softa! Bara inte göra någonting! Så gött!

I morgon är det tonår som vanligt. Ska repa lite grann. På torsdag ska jag spela någonstans för någonting. Haha, det löser sig!

Nu ska jag hämta tvätten och äta en lindt chokladboll för en sån fick jag av mina körbarn i julklapp. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback