Mellandagsrea är grymt!

Det var galet mycket folk. Man fick brottas för grejerna, armbåga sig fram och ha jävligt bråttom hela tiden. MEN DET VAR NAJS!
Fick med mig hem, en jacka, en skjorta, en foundation, skidvantar och mysbyxor. (Nej jag använder inte mjukisbyxor till vardags, men jag kände att det var en nödvändighet i Trysil, så jag köpte ett par) allt som allt, ca 600 kronor. Vilket är HELT okej!
Nej, jag orkar inte visa allt på bild, för det tar tid. Ni får helt enkelt träffa mig i verkligheten om ni vill se det. För jag lär bo i min jacka. Sjukt stor och mysig!
Ska snart äta lite mat antagligen. Har ätit nesquikpuffar a.k.a lördagsflingor och en chokladboll idag. Mohaha! Det kallas chokladdieten, har ni inte testat, gör det! Man mår prima!

Sen ska jag börja packa, mwhiii! Jag hatar att packa, men det innebär att det inte är långt kvar till trysil. wiho!

Hejsvej sålänge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback