Lusselellelusselelle

Jag är rätt kass på att lägga upp bilder, men jag orkar icke. Eller jag har inga bilder att lägga upp. Och hur många är egentligen intresserade av vad jag äter till lunch å dagens outfit. Nej trodde väl det.
Hur som haver, jag har precis kommit hem från ett luciatåg. Det gick alldeles ypperligt bra. I morgon ska jag vara i skolan klockan 7 på morgonen. Är inte det astidigt? Jo, det är det.
Jag ska även ha musikteori, luciaövning hela kvällen och julbak hemma. På lördag är det jobb och luciauppvisning, söndag: jobb å lucia med diskanten. HEJA LUCIA!
Nännu ska jag tvätta bort lagret med smink och sätta på mig pyjamasbyxorna. Ha det überbra!
<3

Kommentarer
Postat av: Annicka

Men glöm inte Lucia på måndag....på V dagis...

2009-12-10 @ 19:50:14
URL: http://emmmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback