Lite ilska här va

Hur kommer det sig att jag har jobbat som en gnu i skolan i nio år och ändå har "lika bra betyg" som andra som började jobba nu i nian? Ja, inte vet jag! Jag har jobbat rumpan av mig för att hela tiden ligga på topp i alla ämnen i nio år, medans folk, speciellt killar som nu har insett att det börjar bli lite allvar, bara har chillat igenom hela låg- mellan- å högstadiet. Och ändå så ligger man på samma nivå nu.
"Vi kollar ju på vad ni har prestrerat under hela eran skoltid" IN MY ASS!
FY tusan!
Nu nu ska jag spela musik och bli av med lite ilska. Lärarna borde gå en utbildning hur man sätter betyg. För tusan!
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Hilma

men hallå. Klart dom inte kan sätta betyg i nian efter hur man presterade för några år sedan. det är ju helt orimligt. Om man blrjar anstränga sig coh tar igen det man har missat så är man självklart värd det betyg på vilken nivå man ligger på. Inte vilken nivå man låg på i femman.

2009-12-10 @ 22:54:22
Postat av: Supervalpen

Emma, du har något de inte har.. Studievana

9an är ingenting, det stora testet kommer på gymnasiet, och du har vanan och kommer klara det galant :)

2009-12-11 @ 12:43:33
URL: http://www.supervalpen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback