Julklappshandling

Efter skolan idag så åkte jag, Emma och Madde in till stan och handlade lite julisar. Fick med mig hem en till Ida, en till Hanna och en till någon som jag inte har bestämt. Var på väg att köpa en julklapp till min fina vän Sofie men deras kortmaskin fungerade inte. Sprang ner till bankisen och skulle ta ut pengar så funkade inte bankomaten heller, det var folk över allt så jag flydde till pendeltåget hem. Får ta och åka in på måndag eller så. Funderar på att åka till Allum. Eller ännu bättre, om jag kan fixa allt som är kvar här i Lerum. Det skulle nog faktiskt gå. För det är inte mycket kvar nu.
Imorgon ska jag jobba vilket innebär att jag inte orkar göra något speciellt ikväll. Det blir antagligen myspys på mitt rum. Ska nog ta och plocka undan lite, hänga upp lite julpynt tända ljus och bara ha det gött. Har börjat läsa en bok. En av de tolv heter det och är skriven av Agneta Sjödin. Den verkar inte jättebra så jag ska börja läsa en annan. Haha!

Ett och ett halvt år sen. Haha plutti :)

Vad gör ni denna fredagskväll?
Kram på er  <3

Kommentarer
Postat av: Annicka

Boken är väldigt bra men man måste läsa en bit i den..Jag la den på din säng för jag tror att du tycker om den puss mammma

2009-12-19 @ 16:26:10
URL: http://emmmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback