How can you go with your head high?

Hemma från skolan. Hade bara tre lektioner och massa lucia övning. Mysigt det där. Däremot tror jag att det kommer bli hur dåligt som helst. Alla suger och lärarna kan inte. Alla får inte ha ljus ens. Vi ska släcka ljusen när vi kommer upp på scenen. Vad är det för stil? Det är väl isåfall bättre att ställa ner några nedanför scenen. Så jävla sur blev jag.
Fy tusan!
Jag tror iaf att solot blir fint. MEN INGA LJUS!? DET ÄR JU HALVA GREJEN MED ATT HA LUCIA, DET ÄR JU DET SOM GÖR DET MYSIGT! GAAAH!
Jaja, livet är inte jätte dåligt trots allt. Det kommer vara ett 10 gånger så fint luciatåg i kyrkan, både diskanten och vi i ungdomsköre, så skolan kan ju slänga sig i väggen. Typ pinsamt, men jajajajja.
Jag funderar fram och tillbaka på LM eller Lerum just nu. Lerum, Estet-Musik eller LM, Natur. Hm.... GASH det är inte lätt. Funderar allvarligt på att typ dra lott ! x)
Jag ska börja julstäda/möblera om rummet snart. Eller om jag gör det till helgen. Och bara softar i veckan. Hade varit najs. Så får det antagligen bli. Då hinner damråttorna bli lite större! Wiho!
Mariette
så bra, texten är najs.

Jajaja hejdå.


 

Kommentarer
Postat av: Sofia

stört bra låt!! texten speciellt!

2009-12-07 @ 17:47:26
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback