HAHA!

Det är 16 timmar sen jag publicerade att jag inte orkade blogga just för tillfället. Och ändå sitter jag här och skriver. Lite spännande, mohahah.

Idag har jag varit på föreläsning om mångfaldsträning. Vad nu det kan betyda.. Det handlade iaf om fientlighet. Gud har 99 namn hette den, vilket är ganska ologiskt för det var inte mycket om Gudd här inte. Hur som haver.
Kampanjade med MUF mellan 10 och 13. Spännande spännande. Ikväll är det planerat att gå på årsmöte och sedan hem till Alex för att.. ja, jag har ingen koll. Jag har vet seriöst inte vad alla ska göra hemma hos Alex. Tror det var någonting om att återvärvning, eller liknande. Haha! Hur som haver, det ska bli spännande.
Efter jul, innan nyår alltså mellandagarna ska jag köpa en kavaj. Jag vill verkligen ha en, det är hur snyggt som helst och man kan ha det till ALLT! Hur bra?!
Jag ska även köpa lite randiga strumpor, har fastnat i det. Haha !

Nu ska jag sova lite grann. Ha det fajnt.
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback