Förän du blivit sönderslagen under det

Åh jag har haft en grym onsdag! I skolan så julpyntade vi, hem, åkte direkt till spelningen, repa de lite, spelade o-t-r-o-l-i-g-t bra! Tog en sväng in på tonår och fick lite mat, cyklade hem fort som attan och nu är jag ensam hemma. Så mysigt, hela båda sofforna för mig själv och jag kan se på program som jag annars inte får se. Typ Gossip Girl, paradise osv. GÖTT ÄR DET!

Så nu ska jag ägna mig åt Tvn. HA DET GÖÖÖÖÖTTTANS!

Som lite avslutning så sprid ut bensinen över solnedgången tystna ner musiken, häll ut havet enda bort till horistonten.
Hjertapåwnååwsen

Kommentarer
Postat av: mia

Vann du inte Kenzas väska?

Tävlar ut en likadan på min blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback