Flanellis

I helgen ska jag handla Julklappar. Jag åker ju som sagt till Stockholm, och för en gång skull hoppas jag att pappi inte har bestämt någonting som viska göra, så jag kan dra in till staden och kolla på NKs julskyltning, osv, osv, osv. Jag ska leta efter julklappar då, oc så ska jag köpa en flanellskjorta i stl XL. För att den ska vara legginsvänlig. Alltså lång. Stor är bara gött. Men Lång är ett måste.

HAr precis druckigt världens störta kopp varm choklad m. grädde och ska nu sätta mig med NO böckerna. Prov i morgon. Det gillar vi inte. Eller jo, för det är det sista provet innan lovet. Vilket innebär att SEN ÄR DET SLUT! Gatt är det!

LÄngtar efter flanellskjortan alltså.. hm..


VEM FICK MVG PÅ KLASSISKMUSIKHISTORIA PROVET!? KAN det vara jag?
 JAHAADÅ det kan det!
Tackacktacktack!

Santanic metal, yees. Haha min klass är för go.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback