En påse bilar från kiosken, ja det skulle smaka

FY vad najs det kommer bli att åka till Trysil! Längtar som en gnu! Taggar som en koala. (Hade min svenskalärare sett mina liknelser hade hon hoppat högt). 
Jag har fått mitt lösenord till Indranet, sidan där man väljer gymnasium. Jag vågar inte riktigt klicka i än. Ska vänta lite till tror jag. Inte föra tt jag tror att jag kommer ångra mig, men man vet ju aldrig. Haha!
Tycker det är lite halvtråkigt att skolan är slut snart. Jag, menar då får man ju tid till annat, och det vore ju synd.
Längtar tills på fredag, för då ska jag till stockholm och träffa pappi å lillasyster! Längesen nu. Lilla Idisen <3


Nu måste jag sova, om jag ska orka skolan i morgon. Man vill ju vara pigg å fräsh! Håhå,
godnatt fina ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback