don't you know that it's true, I'm living to love you

Hittade precis min gamla iPod som jag fick i julklapp i 6an. Jag har inte haft den sen typ 7 an, det är sjukt länge sen och det har hänt sjukt mycket sen dess. Hur som haver så kollade jag igenom spellistorna och hittade all musik jag lyssnade på då. Det var remixade babyröster och techno. Bara. Och hur dålig den musiken än är så väcker det otroligt mycket minnen. Jag tror faktiskt att varenda låt som fanns inne på iPoden hade ett speciellt tillfälle med sig. Rätt skrämmande men ändå coolt. När jag lyssnar på det som var "vår" låt så kan jag inte låta bli att le. Trots allt det tråkiga som hände så är det trots allt med ett leende på läpparna jag ser tillbaka nu och tänker att det var en bra tid i mitt liv!
Jag tänker också på hur jag har förändrats sen dess. Jag är en helt annan person och har helt andra värderingar än vad jag hade förut.
Jag kan nog inte ens säga att jag fortfarande är "Emma". Inte "Emma" som levde då. Den människan tynade sakta bort samtidigt som en annan växte fram till den jag är idag. Och jag ändras hela tiden. Förhoppningsvis till det bättre.
Jag saknar att ha massor av vänner runt omkring mig just nu.
Puss på er<3


Kommentarer
Postat av: Julia

"Time may change me

But I can't trace time"



<3

2009-12-19 @ 17:23:02
URL: http://juliawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback